marka logo tasarım

marka logo tasarım

Logo nedir? Kelime valörı olarak hamur muhaliflığı dilimizde amblem olan, bir maslahatin, faaliyetin, organizasyonun yapkaloriı, valörını, karakterini sembolize eden şekillerdir. Bir logo tasar çizimı anlamsal olarak maslahatletmenin yahut organizasyonun dikme olarak yaptığı maslahati sembolize edebileceği kabilinden, markanın kendi valörı ile de sembolleştirilebilir, ayrıca bazı çkızılışmalarda kavramlar soyutlaştırılarak farklı sineerik ve anlamlara iye kabil.

Sorusu sorulduğunda lügat valörının dışında, birokkalı logo ve amblem çeşidi vardır. Logo tasar çizim esnasında tasar çizimı yapacak olan nüfus yahut kuruma neyin ve kesinlikle aktarıldığı olabildiğince önemlidir. öteki taraftan logo tasar çizim çkızılışmasını yapacak nüfus yahut kurumun sizi kesinlikle anladığı ve logo çkızılışmanızı kesinlikle değerlendirdiği sonucunda ortaya çıkacak olan çkızılışma sizin, maslahatletmenizin ve bundan sonraki çkızılışmalarınızın temelini atacak olan “logo tasar çizim çkızılışması” olacaktır.

Logo yalnızca şekil ve sembol değil, yazı karakterinin kendisi, yazı karakterinin değmaslahattirilmiş ve düzenlenmiş hali yahut bellik sinein yeni yazı karakteri oluşturulmasıyla da tasarlanabilir. Bu tip çkızılışmalara logo değil, logotype denilir. Logotype yekten çok iş yerı ile faaliyette kâin şirketler sinein henüz çok tercih edilebilir. Nazar boncuğu bir sektörde faaliyet gösteren maslahatletmelerin umumiyetle logoları bölümü söz gelişi fiyat. Ama yekten zait bölüm ile uğraşılıyorsa tüm sektörleri logoda temsil etmek imkansızdır.

Logo ne maslahate yarar?
İşletmeler sinein logo yahut logotype eğer olmazsa olmazlardandır. Her kesinlikle markası sıfır bir pres eğer olmazsa logo yahut logotype’sız bir markada düşünülemez. Bu makaleyi okuduğunuz devran aklınızdan Koç, Vestel, İş Bankası markalarını geçirin. Aklınıza logoları ile müşterek gelmemiş olması imkansızdır. Beko markasını geçirin, beli aklınıza Beko’nun güncellenen yeni logosu geldi. Yıprak halini düşünmeye çkızılışın. Markaların logoları olmadan filvaki bellik olmaları az daha imkansızdır.

Bu sebeple maslahatletmenize kurumsal bir tasavvur hazırlayarak yolunuza yıkılmaz adımlarla devam edebilmek yerine “logo tasar çizim” çkızılışması ile esaslayın.

Logo ideogram, sembol, amblem, ikon kabilinden bir grafik öğesiye bütünleşik olan logo yazkaloriı (logotype) tabir fiyat. Ticari markaların, kurumların ve ayrıca bazı kişilerin bir surette tanınmasını sağlayıcı maslahataretlerdir. Tipik bir logo firmaların ayırt edilmesini, diğerlerinden ayrılmasını sağlayıcı nitelik, font, şekil ve görsellerdir.

Sadece, emeksiz anlaşılır, yazıırlanması emeksiz, mümkün olduğunca az nüshada renkten oluşdünyalıkıdır. Her çmüsavi baskı ve pazarlık tekniği ile problemsiz kullanılabilir olmalı, çok küçümencik ölçülerde tafsilatlar kaybolmamalı, çok şanlı ölçülerde dağınık görünmemelidir. Her türlü ölçüde ve yüzeyde okunabilir olmalıdır.

Özgün olmalıdır. Gayrı şirket evet da ürünlere ilgili logolar ile karışıklığa vesile vermemeli, ayrıca çağrıştırmamalıdır. Kopyalanan evet da esinlenen logolar o ürün evet da firmaya şanlı dokunca verir.

Logo tasarımcıyı değil ürün evet da firmayı yansıtmalıdır. IBM logosunun tasarımcısı Paul Rand’e için logoyu üreten tasarımcıdır fakat oluşturan firmanın kendisidir. İlgili organizasyonun evet da ürünün özelliklerini yansıtmalıdır. Seçilen evet da tasarlanan font şirketin gönülğine yakışır olmalıdır. Başkaca kurumun kendisini kesinlikle tanımladığı ve kurumu yansıtan kavramların neler bulunduğunu bilmek logonun tasar çizim aşamasında önemli unsurlardır.

Logo sadeliğinin üstıdüzen gerek rengi gerek şekli itibariyle farklı koşullarda görüldüğü devran birlikte akılda kalıcı olmalıdır.

Farklı bir ülkeye ilgili ürün evet da şirket sinein logo tasarlanacağı devran o ülkenin renklere yüklediği anlamlar ve kültürleri üzerine bilim sahibi olunmalıdır. Özellikle bir simge kullanılacağı devran simgenin taşıyacağı valör hizmetında bu bilim çok önemlidir.

marka logo tasarım

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.