Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, tüm kanallarda pazarlama kadar terimlerden hangisini yeğleme ederseniz edin, müşteriniz veya potansiyel müşterinizle tüm sayısal kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Gelen kutusundan toplumsal ağlara ve dizarkaü bilgisayarlar, tabletler, dürüstıllı telefonlar genelinde günümüzün tüketicileri sorunsuzca eylem ederken sizden bile aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Sükselı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı sürdürmek karınin en geniş kullanılan sayısal pazarlama kanallarının teferruatlı açıklamalarını dunda bulabilirsiniz: E-posta ile pazarlama E-posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en ezelî ve en düzgün malum sayısal pazarlama formlarından biridir. E-posta ile pazarlama yardımıyla çeşitli müşteri yolculuğu bahsetme noktalarında müşteri verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak karınin sınıflandırır ve en sonunda onları e-posta liste(leri)nize ekleme izni kızılırsınız. E-posta içinde ne olduğu; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkında haberler, kişiye özel teklifler, müşteri kellearı hikayeleri, örnek fenomen incelemelerine temaslar ve beceri özetler evet da iş özetleri üzerine bilgi karınerebilir. E-postalarınızın vakit kaybetmeden silinmek yerine açılmasını ve okunmasını hazırlamak karınin paha yollamak eleştiri önem taşır. Kişiye özel karınerik ve nazarıitibar çekici teklifler katılımı tezyit etmek dair çok mesleke yarar. E-posta ile pazarlama hem zanaat hem bile bilimdir. E-postalarınız ve sayısal varlıklarınız alımlı ve nazarıitibar çekici olmalıdır. Bununla yanında çok adetda e-posta göndermekle yeterince göndermemek ortada bir denge yapmak zorundasınız. Videoteyp pazarlama Videoteyp en hâllü sayısal pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya erkekılıyor. âlem ve araştırı karınin videoteyp izliyor ve paylaşıyorlar. Zaten, YouTube raporlarında ayda dü milyarı fazla izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B azrailları hem bile B2C tüketicileri satın çalım kararlarını videoteyp yardımıyla veriyor. Videoteyp pazarlama marka başkalıkındalığı oluşturur, sayısal trafiği ve devirtürme oranlarını fazlalıkrır. Blog gönülğine gömülü videolar, B2B ve B2C karınerik pazarlama stratejilerinin senelerdir korner taşı konumunda. Videoteyp pay etmek, gönülğinizi henüz çokça insanın görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kadar üçüncü yön sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve toplumsal medya kanallarınızda tanıtmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşferment isteklendirme edin. Videolarınız kesik ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içinde ne olduğu nazarıitibar çekici şekilde yollamak çok önemli. Sosyal medyada pazarlama Sosyal medya, muayyen bir garaz kesime ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla vasıtasız destelantı kurmanın harika bir yoludur. Hangi toplumsal medya platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize vabestedır. Feysbuk hala dünyanın en cesim toplumsal medya platformudur. Twitter B2B azrailları ortada hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri ortada akılalmaz popülerdir. LinkedIn ise satın alma döngüsünün er aşamalarında B2B azrailları ile destelantı yapmak karınin harika bir mahal. Her toplumsal medya platformu farklı karınerik türlerine ehil olsa da tümü berenarı videoteyp/tasvir odaklıdır. Bu nedenle karınerik oluştururken bunları toplumsal medya üzerinden elbette bozmak istediğinizi her çağ göz önünde bulundurun ve buna bakarak kombinezon örgün. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği karınin, pazarlamacılar var olan her platformdan en düzgün şekilde istifade etmek karınin sayısal pazarlama taktiklerini sabah akşam uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Eylül 2016’dan önce mevcut bileğildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten henüz çokça etkili kullanıcıevet ehil. Gücük mesajlar (SMS ve MMS) E-posta ile pazarlama faaliyetlerinin yanı sıra kesik düşünce, müşterilere ulaşmanın en vasıtasız yoludur. Fakat toplumsal medyada evetğu kadar mesajlar kesik ve öz olursa çarpıcı hale gelir. Pazarlama ekipleri, yalnızca dayanıklı karıneren kesik düşünce hizmetlerinden (SMS) veya videoteyp ve gif karınerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama düşünceınızı sunarken, farklı potansiyel müşteri ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize olanak tanır. İçeriğiniz ne kadar kişiye özel hale gelirse o kadar nazarıitibar çekici evet, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini katkısızlar. Ancak, gönülğiniz garaz kitlenizin amaç ve nazarıitibar alanı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve devirtürme karınin paha sunmalıdır. E-posta metinleri, giriş sayfaları, bilgi görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, dayanıklı mesajları, reklamlar, sava bültenleri, basın bültenleri, makaleler, bloglar ve sayısal takım kartları kadar karınerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), fakat tüm karıneriklerinizde tutarlı bir ton ve düşünce olmalıdır. SEO ve PPC (veya SEM) İyi bir arama motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi gönülğini (ilhak sayfaları, bloglar vb.) optimize eder. Böylelikle, arama sonuçlarında henüz koca sıralarda ve henüz sık görülür, gönülğinize trafik enseışı katkısızlanır. İyi SEO mealları, anahtar sözcük ve sahife optimizasyonuna vabestedır. Web gönülğinizde düzgün antraktştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve henüz çokça sözcükten oluşan ifadeler) giymek SEO’nuzu henüz düzgün hale getirir, trafik ve devirtürme dair henüz koca meallar katkısızlar. Ali itibarlı üçüncü yön sayfalardan uzvi temaslar dercetmek da sahife sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri gönülğinize yönlendirmenin bir başka yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda muayyen bir temasya mevrut her tıklama karınin ödeme örgülır. Arama motorları ve çoğu toplumsal medya sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin karınerik dürüstışlarında hayaletlenir. Arama motoru pazarlama (SEM), cesim hasiyet yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Mukannen anahtar sözcükleri arayan görüşmeçilere avantajlı bir sahife konumunda pazarlama mesajları (dayanıklı) ve destelantı göstermesi karınin arama motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasarımı ve pazarlama Web siteniz, çoğunlukla potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla haberleşme kurduğu ilk bahsetme noktalarıdır. Harika bir web tasarımı, tüm sayısal varlıkları tutarlı marka çkızılışmasıyla tanıtabilir. Hassaten web sitenizi arama motorlarıyla henüz uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve devirtürme nispetını (henüz çokça tıklama, kaydolma, vb.) fazlalıkrmalıdır.